Zwroty po angielsku – podziękowania

Marzec 20, 2008

Podziękowania

Thank you. – Dziękuję.
Thanks. – Dzięki.
Many thanks. – Wielkie dzięki.
Thanks a lot. – Wielkie dzięki.
Thanks awfully – Straszne dzięki.
Thanks a million –
Stokrotne dzięki.
Thank you very much indeed – Naprawdę bardzo dziękuję.
I don’t know how to thank you – Nie wiem, jak ci dziękować.
I can never thank you enough – Nigdy ci się nie wywdzięczę.
I’m very grateful to you – Jestem ci bardzo wdzięczny.
I’m most grateful to you – Jestem ci bardzo wdzięczny.
I’m immensely grateful to you – Jestem ci ogromnie wdzięczny.
That’s very kind of you – To bardzo uprzejme z twojej strony.
How kind of you – Jak miło z twojej strony.
That’s extremely kind of you –To naprawdę bardzo uprzejme z twojej
strony.
That’s really nice of you – To naprawdę miłe z twojej strony.
How good of you – Jak miło z twojej strony.
You are very obliging – Jesteś bardzo uprzejmy (uczynny).
You’ve done me a great favour – Wyświadczyłeś mi wielką przysługę.
(I’m) Much obliged to you – Jestem ci bardzo zobowiązany.
I am deeply indebted to you – Jestem panu głęboko zobowiązany.
Much appreciated – Bardzo jestem wdzięczny.

Możliwe odpowiedzi

You’re welcome. – Nie ma za co.

That’s all right – W porządku.

That’s OK – OK, w porządku.

That’s fine – W porządku.

Chcesz więcej zwrotów ? czytaj dalej

Skomentuj

